Doprava ZDARMA při nákupu nad 2 000 Kč. Platí celý měsíc červenec.

Vrácení zboží a reklamace

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ - odstoupení od smlouvy 

  • Máte právo vrátit koupený výrobek do 14 dnů ode dne obdržení zásilky.
  • Nemusíte ani uvádět důvod vrácení, i když budeme vděční za takovou informaci - využijeme jí při přípravě nabídky a vylepšování fungování obchodu.

 

KROK ZA KROKEM - JAK VRÁTIT ZBOŽÍ

  • Zboží můžete vrátit tradičním způsobem a odeslat zásilku na vlastní náklady - s použitím "Dokumentu vrácení" přiloženého k zásilce. 
  • Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží. Rovněž můžete vyplnit a odeslat formulář odstoupení od smlouvy nebo vlastnoručně napsané prohlášení odstoupení od smlouvy.
  • Zboží musí být zabaleno a obsahovat vše, co bylo součástí balení. Budeme vděční, bude-li v originálním balení od výrobce. 
  • Zákazník je odpovědný za ztrátu hodnoty vráceného zboží v souladu s platnými právními předpisy. Budeme vděční, bude-li v originálním balení od výrobce.
  • Nezapomeňte přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu (paragon nebo faktura DPH) a zboží odešlete na adresu:

ADRESA PRO VRÁCENÉ ZBOŽÍ

Šárka Simonidesová

Fritzova 1153/25

586 01 Jihlava

S POZNÁMKOU "SHOP ŠARALÍ - VRÁCENÍ"

 

PAMATUJTE:

  • Nezapomeňte přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu (paragon nebo faktura DPH). 
  • Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží. 
  • Rovněž můžete vyplnit formulář odstoupení od smlouvy nebo vlastnoručně napsané jednoznačné prohlášení odstoupení od smlouvy a odeslat ho elektronickou formou na e-mail saralieshop@gmail.com.
  • Nezapomeňte uvézt do formuláře pro vrácení Váš bankovní účet.
  • Hodnota objednávky včetně poštovného (do výše nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání) Vám bude vrácena na uvedený bankovní účet. Hodnota objednávky Vám bude vrácena ve lhůtě do 14 dnů, dle platných ustanovení. 
  • Neposílejte nám zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzít takovou zásilku.
  • K zajištění bezpečného a rychlého doručení zásilky doporučujeme její odeslání kurýrskou službou anebo poštovní cestou doporučeně nebo s potvrzením odeslání zásilky.

 

 

REKLAMACE


Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.
 
Krok za krokem - jak reklamovat výrobek?

1.    Reklamační formulář  vytiskněte a důkladně vyplňte. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci uznat.

2.    Pokud nemáte možnost reklamační formulář vytisknout, můžete takový formulář vypsat podle vzoru i ručně.

3.    Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu:

 

 ADRESA PRO REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ

 Šárka Simonidesová

 Fritzova 1153/25

 586 04 Jihlava

 S POZNÁMKOU "SHOP ŠARALÍ - REKLAMACE"

 

4.    Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.

5.    V případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku. 
 
PAMATUJTE:


Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Neposílejte prosím zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.

 

 

SOUBORY KE STAŽENÍ

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení