Od 9.-17.2. dovolenkujeme a vaše objednávky tak budou odeslány až 18.2. Děkujeme za pochopení. Vaše Šaralí

Vrácení zboží a reklamace

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • Máte právo vrátit koupený výrobek během 14 dní ode dne obdržení zásilky.
  • Nemusíte ani uvádět důvod vrácení, i když budeme vděční za takovou informaci - využijeme jí při přípravě nabídky a vylepšování fungování obchodu.

 

KROK ZA KROKEM - JAK VRÁTIT ZBOŽÍ

  • Zboží můžete vrátit tradičním způsobem a odeslat zásilku na vlastní náklady - s použitím "Dokumentu vrácení" přiloženého k zásilce. 
  • Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží. Rovnež můžete vyplnit a odeslat formulář odstoupení od smlouvy nebo vlastnoručně napsané prohlášení odstoupení od smlouvy.
  • Zboží musí být zabaleno a obsahovat vše, co bylo součástí balení. Pokud zboží nebude zabaleno a nebude obsahovat původní balení, bude účtován poplatek 50 Kč za balné
  • Zákazník je odpovědný za ztrátu hodnoty vráceného zboží v souladu s platnými právními předpisy. Budeme vděční, bude-li v originálním balení od výrobce.
  • Nezapomeňte přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu (paragon nebo faktura DPH) a zboží odešlete na adresu:

 

 JÍZDNÍ KOLA ČECH

 Ilona Mácová

 Husova 13

 586 01 Jihlava

 S POZNÁMKOU "SHOP ŠARALÍ - VRÁCENÍ"

 

PAMATUJTE:

  • Nezapomeňte přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu (paragon nebo faktura DPH). 
  • Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží. 
  • Rovnež můžete vyplnit formulář odstoupení od smlouvy nebo vlastnoručně napsané jednoznačné prohlášení odstoupení od smlouvy a odeslat ho elektronickou formou na e-mail objednávky@sarali.cz.
  • Nezapomeňte uvézt do formuláře pro vrácení Váš bankovní účet. Hodnota objednávky Vám bude vrácena na uvedený bankovní účet. Hodnota objednávky Vám bude vrácena ve lhůtě od 5 do 14 dnů, dle platných ustanovení. 
  • Na náklady odeslání zboží k nám se vrácení nevztahuje.
  • Neposílejte nám zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzít takovou zásilku.
  • K zajištění bezpečného a rychlého doručení zásilky doporučujeme její odeslání kurýrskou službou anebo poštovní cestou doporučeně nebo s potvrzením odeslání zásilky.

 

 

REKLAMACE


Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.
 
Krok za krokem - jak reklamovat výrobek?

1.    Reklamační formulář -   - vytiskněte a důkladně vyplňte. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci uznat.

2.    Pokud nemáte možnost reklamační formulář vytisknout, můžete takový formulář vypsat podle vzoru i ručně.

3.    Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu:

 

JÍZDNÍ KOLA ČECH

 Ilona Mácová

 Husova 13

 586 01 Jihlava

 S POZNÁMKOU "SHOP ŠARALÍ - REKLAMACE"

 

4.    Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.

5.    V případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku. 
 
PAMATUJTE:
Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Neposílejte prosím zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.

 

 

SOUBORY KE STAŽENÍ

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.