Vrácení zboží a reklamace

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ - odstoupení od smlouvy 

  • Máte právo vrátit koupený výrobek do 14 dnů ode dne obdržení zásilky (nejpozději do 14 dnů nám musíte dát vědět písemně, že odstupujete od smlouvy, vrátit zboží pak musíte odeslat ke vrácení do 14 dnů. Celkem je tedy lhůta pro vrácení 28 dní)
  • Nemusíte ani uvádět důvod vrácení, i když budeme vděční za takovou informaci - využijeme jí při přípravě nabídky a vylepšování fungování obchodu.

Kupující není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, pokud naplní jednu z níže uvedených podmínek:

  1. zboží je vyprané
  2. zboží je špinavé, mokré nebo zapáchá
  3. část zboží je poškozená nebo chybí
  4. oblečení je bez původních visaček a štítků

 

KROK ZA KROKEM - JAK VRÁTIT ZBOŽÍ

  • Zboží můžete vrátit tradičním způsobem a odeslat zásilku na vlastní náklady - s použitím "Dokumentu vrácení" přiloženého k zásilce. 
  • Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží (soubor ke stažení níže) a odešlete ho zpět v balení nebo elektronickou formou na e-mail saralieshop@gmail.com
  • Zboží musí být zabaleno a obsahovat vše, co bylo součástí balení. Budeme vděční, bude-li v originálním balení od výrobce. 
  • Zákazník je odpovědný za ztrátu hodnoty vráceného zboží v souladu s platnými právními předpisy.
  • Nezapomeňte přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu (paragon nebo faktura DPH) a vytiskněte a vyplňte formulář vrácení. Zboží odešlete na adresu:

 

ADRESA PRO VRÁCENÉ ZBOŽÍ

Šárka Simonidesová

Fritzova 1153/25

586 01 Jihlava

S POZNÁMKOU "SHOP ŠARALÍ - VRÁCENÍ"

 

PAMATUJTE:

  • Nezapomeňte přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu (paragon nebo faktura DPH). 
  • Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží (soubor ke stažení níže) a odešlete ho zpět v balení nebo elektronickou formou na e-mail saralieshop@gmail.com.
  • Nezapomeňte uvézt do formuláře pro vrácení Váš bankovní účet.
  • Hodnota objednávky včetně poštovného (do výše nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání a to pouze v případě, že vracíte kompletní objednávku) Vám bude vrácena na uvedený bankovní účet. Hodnota objednávky Vám bude vrácena ve lhůtě do 14 dnů, dle platných ustanovení. 
  • Neposílejte nám zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzít takovou zásilku.
  • K zajištění bezpečného a rychlého doručení zásilky doporučujeme její odeslání kurýrní službou a nebo Českou poštou s potvrzením odeslání zásilky.

 

REKLAMACE


Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.
 
Krok za krokem - jak reklamovat výrobek?

1.    Reklamační formulář  vytiskněte a důkladně vyplňte. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci uznat.

2.    Pokud nemáte možnost reklamační formulář vytisknout, můžete takový formulář vypsat podle vzoru i ručně.

3.    Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu:

 

 ADRESA PRO REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ

 Šárka Simonidesová

 Fritzova 1153/25

 586 04 Jihlava

 S POZNÁMKOU "SHOP ŠARALÍ - REKLAMACE"

 

4.    Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.

5.    V případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku. 
 
PAMATUJTE:


Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Neposílejte prosím zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.

 

 

SOUBORY KE STAŽENÍ

 

Zpět do obchodu