Vrácení zboží a reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ - odstoupení od smlouvy
- Máte právo vrátit koupený výrobek do 14 dnů ode dne obdržení zásilky.
- Nemusíte ani uvádět důvod vrácení, i když budeme vděční za takovou informaci - využijeme jí při přípravě nabídky a vylepšování fungování obchodu.
KROK ZA KROKEM - JAK VRÁTIT ZBOŽÍ
- Zboží můžete vrátit tradičním způsobem a odeslat zásilku na vlastní náklady - s použitím "Dokumentu vrácení" přiloženého k zásilce.
- Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží. Rovněž můžete vyplnit a odeslat formulář odstoupení od smlouvy nebo vlastnoručně napsané prohlášení odstoupení od smlouvy.
- Zboží musí být zabaleno a obsahovat vše, co bylo součástí balení. Budeme vděční, bude-li v originálním balení od výrobce.
- Zákazník je odpovědný za ztrátu hodnoty vráceného zboží v souladu s platnými právními předpisy. Budeme vděční, bude-li v originálním balení od výrobce.
- Nezapomeňte přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu (paragon nebo faktura DPH) a zboží odešlete na adresu:
ADRESA PRO VRÁCENÉ ZBOŽÍ
Šárka Simonidesová
Fritzova 1153/25
586 01 Jihlava
S POZNÁMKOU "SHOP ŠARALÍ - VRÁCENÍ"
PAMATUJTE:
- Nezapomeňte přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu (paragon nebo faktura DPH).
- Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží.
- Rovněž můžete vyplnit formulář odstoupení od smlouvy nebo vlastnoručně napsané jednoznačné prohlášení odstoupení od smlouvy a odeslat ho elektronickou formou na e-mail saralieshop@gmail.com.
- Nezapomeňte uvézt do formuláře pro vrácení Váš bankovní účet.
- Hodnota objednávky včetně poštovného (do výše nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání) Vám bude vrácena na uvedený bankovní účet. Hodnota objednávky Vám bude vrácena ve lhůtě do 14 dnů, dle platných ustanovení.
- Neposílejte nám zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzít takovou zásilku.
- K zajištění bezpečného a rychlého doručení zásilky doporučujeme její odeslání kurýrskou službou anebo poštovní cestou doporučeně nebo s potvrzením odeslání zásilky.
REKLAMACE
Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.
Krok za krokem - jak reklamovat výrobek?
1. Reklamační formulář vytiskněte a důkladně vyplňte. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci uznat.
2. Pokud nemáte možnost reklamační formulář vytisknout, můžete takový formulář vypsat podle vzoru i ručně.
3. Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu:
ADRESA PRO REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ
Šárka Simonidesová
Fritzova 1153/25
586 04 Jihlava
S POZNÁMKOU "SHOP ŠARALÍ - REKLAMACE"
4. Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.
5. V případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.
PAMATUJTE:
Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Neposílejte prosím zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.
SOUBORY KE STAŽENÍ