DÁREK. Při nákupu nad 2 000,- od nás obdržíte lotosový svícen ZDARMA dle vlastního výběru.

Vrácení zboží a reklamace

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ - odstoupení od smlouvy 

  • Máte právo vrátit koupený výrobek do 14 dnů ode dne obdržení zásilky.
  • Nemusíte ani uvádět důvod vrácení, i když budeme vděční za takovou informaci - využijeme jí při přípravě nabídky a vylepšování fungování obchodu.

 

KROK ZA KROKEM - JAK VRÁTIT ZBOŽÍ

  • Zboží můžete vrátit tradičním způsobem a odeslat zásilku na vlastní náklady - s použitím "Dokumentu vrácení" přiloženého k zásilce. 
  • Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží.
  • Zboží musí být zabaleno a obsahovat vše, co bylo součástí balení. Budeme vděční, bude-li v originálním balení od výrobce. 
  • Zákazník je odpovědný za ztrátu hodnoty vráceného zboží v souladu s platnými právními předpisy.
  • Nezapomeňte přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu (paragon nebo faktura DPH) a vytiskněte a vyplňte formulář vrácení. Zboží odešlete na adresu:

ADRESA PRO VRÁCENÉ ZBOŽÍ

Šárka Simonidesová

Fritzova 1153/25

586 01 Jihlava

S POZNÁMKOU "SHOP ŠARALÍ - VRÁCENÍ"

 

PAMATUJTE:

  • Nezapomeňte přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu (paragon nebo faktura DPH). 
  • Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží (soubor ke stažení níže) a odešlete ho zpět v balení nebo elektronickou formou na e-mail saralieshop@gmail.com.
  • Nezapomeňte uvézt do formuláře pro vrácení Váš bankovní účet.
  • Hodnota objednávky včetně poštovného (do výše nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání a to pouze v případě, že vracíte kompletní objednávku) Vám bude vrácena na uvedený bankovní účet. Hodnota objednávky Vám bude vrácena ve lhůtě do 14 dnů, dle platných ustanovení. 
  • Neposílejte nám zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzít takovou zásilku.
  • K zajištění bezpečného a rychlého doručení zásilky doporučujeme její odeslání kurýrskou službou anebo poštovní cestou doporučeně nebo s potvrzením odeslání zásilky.

 

Výměna vánočních dárků

 

  • Nesedící vánoční dárky lze vyměnit do 6.1.2023
  • Zboží bude vyměněno za dárkový poukaz v dané částce
  • Dárkový poukaz v hodnotě zboží lze použít na cokoliv a platný bude do 31.12.2023
  • Peníze za nesedící vánoční dárky nevracíme

 

REKLAMACE


Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.
 
Krok za krokem - jak reklamovat výrobek?

1.    Reklamační formulář  vytiskněte a důkladně vyplňte. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci uznat.

2.    Pokud nemáte možnost reklamační formulář vytisknout, můžete takový formulář vypsat podle vzoru i ručně.

3.    Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu:

 

 ADRESA PRO REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ

 Šárka Simonidesová

 Fritzova 1153/25

 586 04 Jihlava

 S POZNÁMKOU "SHOP ŠARALÍ - REKLAMACE"

 

4.    Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.

5.    V případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku. 
 
PAMATUJTE:


Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Neposílejte prosím zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.

 

 

SOUBORY KE STAŽENÍ

 

 

Zpět do obchodu