Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ - odstoupení od smlouvy 

  • Máte právo vrátit koupený výrobek do 14 dnů ode dne obdržení zásilky (nejpozději do 14 dnů nám musíte dát vědět písemně e-mailem, že odstupujete od smlouvy, zboží k vrácení pak musíte odeslat do 14 dnů. Celkem je tedy lhůta pro vrácení 28 dní)
  • Pokud do 14 dnů nebudeme informováni o vrácení a zboží odešlete po 14 dnech, zboží nebude přijato. 
  • Nemusíte ani uvádět důvod vrácení, i když budeme vděční za takovou informaci - využijeme jí při přípravě nabídky a vylepšování fungování obchodu.

Kupující není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, pokud naplní jednu z níže uvedených podmínek:

  1. zboží je vyprané
  2. zboží je špinavé, mokré nebo zapáchá
  3. část zboží je poškozená nebo chybí
  4. oblečení je bez původních visaček a štítků

 

KROK ZA KROKEM - JAK VRÁTIT ZBOŽÍ

  • Odešlete zásilku na vlastní náklady pomocí Vámi vybrané kurýrní služby s doručením na adresu, vyjma České pošty. NEPŘIJÍMÁME ZÁSILKY ZASLANÉ ČESKOU POŠTOU. 
  • Vytiskněte a vyplňte formulář pro vrácení zboží (soubor ke stažení níže) a odešlete ho zpět v balení nebo využijte elektronickou formu a zašlete nám ho na e-mail saralieshop@gmail.com
  • Zboží musí být zabaleno a obsahovat vše, co bylo součástí balení. Budeme vděční, bude-li v originálním balení od výrobce. 
  • Zákazník je odpovědný za ztrátu hodnoty vráceného zboží v souladu s platnými právními předpisy.
  • Hodnota objednávky včetně poštovného (do výše nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání a to pouze v případě, že vracíte kompletní objednávku) Vám bude vrácena na uvedený bankovní účet. Hodnota objednávky Vám bude vrácena ve lhůtě do 14 dnů, dle platných ustanovení. 

 

ADRESA PRO VRÁCENÉ ZBOŽÍ

Šárka Simonidesová

Fritzova 1553/25

586 01 Jihlava

S POZNÁMKOU "SHOP ŠARALÍ - VRÁCENÍ"

 

REKLAMACE


Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.
 
Krok za krokem - jak reklamovat výrobek?

1.    Reklamační formulář  vytiskněte a důkladně vyplňte. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným formulářem nebudeme bohužel moci uznat.

2.    Pokud nemáte možnost reklamační formulář vytisknout, můžete takový formulář vypsat podle vzoru i ručně.

3.    Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu níže. Odešlete zásilku na vlastní náklady pomocí Vámi vybrané kurýrní služby s doručením na adresu, vyjma České pošty. NEPŘIJÍMÁME ZÁSILKY ZASLANÉ ČESKOU POŠTOU. 

 

 ADRESA PRO REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ

 Šárka Simonidesová

 Fritzova 1553/25

 586 04 Jihlava

 S POZNÁMKOU "SHOP ŠARALÍ - REKLAMACE"

 

4.    Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.

5.    V případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku. 

 

 SOUBORY KE STAŽENÍ